بلغارستان کجاست ؟

کشور بلغارستان بسیار زیباست و با داشتن جذابیت هایی مانند سواحل بی نظیر و کوه های سرسبز به راحتی هر گردشگری را به سوی خود جذب می کند. با من همراه باشید تا با فرهنگ کهن و مدرن این کشور زیبا بیشتر آشنا شویم و با تور بلغارستان همراه شویم.

بلغارستان در جنوب شرقی اروپا قرار دارد و زبان رسمی آن بلغاری است. واحد پول این کشور لِف است. شهر صوفیه پایتخت آن است و دین بیشتر مردم آن مسیحی است. آب و هوای این کشور سرد و کوهستانی است ولی مناطقی که در مجاورت دریای سیاه قرار گرفته اند از آب و هوای معتدل تری برخوردار هستند. سایر شهرهای مهم بلغارستان عبارتند از: وارنا، روسه، بلگراد، پلوودیف و بورگاس. سوم مارس روز آزادی بلغارستان از حکومت عثمانی است، این روز مهم ترین روز در تقویم آنان است و تعطیل می باشد. همچنین روز بیست و دوم سپتامبر که مصادف با روز استقلال بلغارستان است نیز تعطیل می باشد. برای حمل و نقل اصلا نگران نباشید چرا که در تمام شهرها تاکسی های شخصی، اتوبوس برقی و مینی بوس و اتوبوس معمولی برای حمل و نقل عمومی افراد در نظر گرفته شده است. رنگ تاکسی ها در بلغارستان اکثرا زرد است و میزان کرایه توسط تاکسی متر مشخص می شود.


findatour بلغارستان ,کشور ,تاکسی ,بلغارستان کجاست منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طراحی سایت | آموزش طراحی سایت آنلاین معرفی کالا فروشگاهی بیگول webdesign (مطالب خواندنی) لنجان - زرین شهر هر چی بخوای هست BLOG اولتران دانلود تعمیرات گاز و تعمیرات هود آشپزخانه