مردم بلغارستان مردمی مهربان و دوست داشتنی هستند وقتی که با تور بلغارستان راهی این کشور می شوید جذب رفتار مهربانانه ی آنها خواهید شد. جمعیت این کشور بیش از هفت میلیون نفر می باشد که بیشترین رشد منفی جمعیت در جهان را دارد. مردم در اینجا اهمیت زیادی به زیبایی ظاهری و لباس پوشیدن می دهند، آنها لباسهای معمولی و پوشیده به تن می کنند. اگر در طول سفر یا اقامت خود به منزل یک بلغاری دعوت شدید پسندیده است که برای کودکان آن خانواده هدیه ای ببرید و یا از کشور خود سوغاتی به همراه داشته باشید. دادن پول به عنوان هدیه در بلغارستان امری ناشایست است.

رفتار مردم در اکثر موارد گرم و صمیمانه است و اگر کمی زبان بلغاری بتوانید صحبت کنید آنها بسیار شاد خواهند شد. بلغاری ها به هنگام ملاقات با شخصی به او دست می دهند و بوسیدن صورت در این کشور زیاد مرسوم نیست. در مکانهای عمومی کشیدن سیگار ممنوع است و فضایی خاص برای افراد سیگار در نظر گرفته شده است.


findatour کشور ,بلغارستان ,مردم ,بلغاری ,مردم بلغارستان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اجناس فوق العاده repovid پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان شرکت پرتونیل علوم اجرایی دکتر سلام بیابون استراتژی های کسب درآمد از نئوباکس neobux مجله صنعت تو اینجا همه چی درهمه